Кошик
131 відгук
Біла Церква, Київ, Україна
+380 (98) 658-94-15
+380 (99) 278-21-05
Інтернет магазин меблів BTSMEBLI
Кошик

Гарантії на меблі

Наш інтернет-магазин співпрацює тільки з тими виробникам, які ретельно стежать за якістю своїх виробів. Але в рідкісних випадках, на жаль, трапляється й таке, що товар, придбаний у магазині, все-таки виготовлений з дефектами або пошкоджено у процесі транспортування. У таких випадках на допомогу споживачу приходить гарантія, яка надається на весь асортимент нашого магазину. На цій сторінці ми розповімо, що потрібно робити, щоб максимально убезпечити себе від подібних випадків.

При отриманні товару

Незалежно від обраного Вами способу доставки, є кілька обов'язкових дій, які потрібно виконати при отриманні товару перед тим, як поставити підпис прийняття доставки на накладній:

  1. Бути присутнім при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику
  2. Оглянути зовнішній вигляд і цілісність заводської упаковки
  3. Оглянути всі скляні елементи (у тому числі і дзеркала на предмет цілісності (сколи, тріщини, подряпини тощо)
  4. Оглянути всі фасади, на предмет різних дефекти (подряпини, відколи й т. п.)
  5. Перевірити комплектацію товару, колір, наповнення, кількість і т. п. відповідно до бланка замовлення. Заміна перелічених вище деталей після прийняття товару (меблів), відбувається за рахунок замовника.
  6. Зберегти всі документи, надані нашою компанією.
Тільки після того, як ви переконалися в належній якості і стан доставлених виробів, підписуйте документи про прийняття доставки. В іншому випадку зв'яжіться з нами по одному з вказаних телефонів, і наш гарантійний відділ допоможе Вам вирішити цю ситуацію.

 

Гарантійне обслуговування

У нашому інтернет-магазині діє гарантія від виробника. Для збереження повної гарантії на меблі Ви можете скористатися послугами наших фахівців по доставці і складанню. За умови правильної експлуатації в нормальних умовах протягом гарантійного терміну ми безкоштовно усунемо виробничі дефекти, а у разі, якщо неможливо усунути дефект – замінимо браковану деталь. Терміни виконання гарантійного обслуговування встановлюються виробником.

Ми завжди намагаємося іти на зустріч покупцеві, але існують випадки, коли ми можемо відмовити в гарантійному обслуговуванні, якщо:

  • Закінчився гарантійний термін
  • Присутні випадкові пошкодження і дефекти, завдані клієнтом чи третьою особою.
  • Виріб пошкоджено в результаті стихійних лих (природних явищ).
  • Ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (недотримання температурного режиму, надмірне навантаження, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження)
  • Пошкодження, викликані використанням товару з порушенням правил експлуатації конкретно даного виробу
  • Якщо товар заносився і встановлювався замовником самостійно або третіми особами, а не фахівцями нашого магазину (за винятками випадків явного фабричного браку)
  • Товари, виконувалися і привозилися під індивідуальне замовлення
  • Товар був зібраний, або пошкоджена деталь була встановлена
  • Не збережена упаковка або заводські бирки/наклейки

*Регулювання дверей до шаф, кухонь і пересування съехавших стоперів у шаф купе - не є гарантією.

Внегарантийное обслуговування

Наш інтернет-магазин дорожить кожним покупцем. По-цьому навіть при пошкодженні купленого Вами товару самостійно, або по закінченню терміну гарантії - співробітники магазину готові прийти Вам на допомогу. Внегарантийное та післягарантійне обслуговування полягає в тому, що продавець, на прохання покупця, може організувати роботи по ремонту вийшли з ладу виробів або їх частин. При цьому витрати по доставці рекламаційного товару, у обидві сторони, і вартість самих робіт по рекламації - оплачує покупець.

Повернення товару

Мы действуем на основании закона о защите прав потребителей, который дает вам возможность возвратить товар в течение 14 дней со дня покупки. Поскольку TABURETKA.UA ориентирована на доставку товаров по всей Украине, мы начинаем считать это время не со дня заказа и оплаты товара, а со дня фактического получения вами товара на почте или со дня доставки. Для этого вам понадобится, конечно, иметь на руках документ почты (накладную), где будет указана дата выдачи посылки.

В соответствии со статьей 9 «Закона о защите прав потребителя», Вы имеете право обменять или вернуть приобретенный у нас товар в течение 14 дней после покупки при соблюдении следующих условий:

  • Обмену или возврату подлежит только новый товар, который не был в употреблении и не имеет следов использования: царапин, сколов, потертостей, прочих повреждений.
  • Товар не собирался и не монтировался, а также сохранен его товарный вид.
  • Сохранена в целости упаковка товара и все ее компоненты.
  • Cохранены комплектация товара, ярлыки, инструкции и заводская маркировка.
  • Пред'явлений товарний чек або накладну, що підтверджують факт покупки товару в нашому магазині. Вартість транспортних послуг по поверненню товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем.
Увага! Якщо замовлення на меблі індивідуальний, виготовлений під розміри та / або в певних тканинах покупцем (замовником), то даний товар відноситься до переліку товарів в додатку № 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)). Тим не менш, Ви можете повернути м'які меблі, але внесену за нього передоплату ми не повертаємо.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner